Автолюбители, обратите внимание:

    Новость автоюриста:
    Четверть автомобилей продается дешевле, чем за 3 тыс. долларов, около 60% - дешевле 8 тыс. долларов. 79% авто на вторичном рынке используют бензин, свыше 15,5% – дизельное топливо, а немногим более 5% имеют газобаллонное оборудование.


Инфометры:

    Пробки в Киеве Цены на бензин


Необхідно, щоб ДТП пройшов без зайвих нервозностей, сил і втрат Вашого часу, - усього-на-всього дзвоніть нам і справою буде займатися захисник-юрист по ДТП!

     

Митний кодекс України

   1. Взаємовідносини утримувача митного складу відкритого типу з особами, які розміщують товари на цьому складі, визначаються відповідним договором. 2. Взаємовідносини утримувача митного складу з митним органом визначаються затвердженою керівником митного органу та погодженою утримувачем митного складу процедурою експлуатації такого складу, яка встановлює: 1) перелік посадових осіб, які мають право доступу на митний склад; 2) особу керуючого митним складом; 3) мінімальну кiлькiсть посадових осіб митного органу, якi будуть залученi до здійснення митного контролю та митного оформлення; 4) режим роботи складу; 5) термiни подання утримувачем митного складу звітів про рух товарів на складі; 6) особливості функціонування митного складу (за наявності). 3. У разі розміщення товарів на митних складах з ініціативи митного органу взаємовідносини власника митного складу з митними органами визначаються у відповідному договорі, укладеному згідно з цивільним законодавством України.
  Стаття 426. Розміщення товарів на митних складах 1. На митному складі можуть розміщуватися товари: 1) поміщені у митний режим митного складу (у тому числі консолідовані вантажі); 2) поміщені у митні режими транзиту, тимчасового ввезення, переробки на митній території, експорту, тимчасового вивезення, переробки за межами митної території (без зміни цих митних режимів на митний режим митного складу); 3) призначені для тимчасового зберігання під митним контролем (на умовах, встановлених цим Кодексом для складів тимчасового зберігання).
  Стаття 427. Зберігання товарів на митному складі 1. Товари, поміщені в різні митні режими, що знаходяться на одному митному складі, зберігаються на ньому окремо. 2. Товари можуть бути розміщені на митному складі без вивантаження їх з транспортних засобів за згодою утримувача такого складу та за умови погодження власником товару (або уповноваженою ним особою) таких дій із особою, відповідальною за транспортний засіб. 3. Небезпечні товари, товари, що можуть зашкодити іншим товарам, або товари, що вимагають спеціальних умов зберігання, не можуть розміщуватися на митних складах, які не забезпечують відповідні умови для зберігання таких товарів.
  Стаття 428. Облік товарів на митному складі 1. Утримувач митного складу веде облік товарів, що розміщуються на цьому складі та випускаються з нього, та щоквартально подає митному органу звіт про рух товарів на складі за попередній квартал за формою, що встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері фінансів. Митний орган має право вимагати подання позачергового звіту не частіше, ніж один раз на рік. 2. Облік товарів на митному складі ведеться утримувачем митного складу на рівні підгрупи (чотирьох знаків) згідно з УКТ ЗЕД з використанням звичайних правил складського обліку. 3. Утримувач митного складу несе передбачену цим Кодексом та іншими законами України відповідальність: 1) за недодержання порядку зберігання товарів на митному складі та здійснення з цими товарами операцій, крім випадків, передбачених частинами другою і третьою статті 127 цього Кодексу; 2) за видачу товарів без дозволу митного органу; 3) за втрату товарів, крім втрати при здійсненні з цими товарами операцій, передбачених частиною другою статті 127 цього Кодексу. 4. Власник товарів або уповноважена ним особа несе передбачену цим Кодексом та іншими законами України відповідальність: 1) за недодержання порядку здійснення з товарами операцій, передбачених частиною другою статті 127 цього Кодексу; 2) за втрату товарів при здійсненні операцій, передбачених частиною другою статті 127 цього Кодексу. 5. У разі втрати чи видачі без дозволу митного органу товарів, крім втрати товарів при здійсненні операцій, передбачених частиною другою статті 127 цього Кодексу, утримувач митного складу зобов’язаний сплатити митні платежі, установлені законом на імпорт цих товарів. 6. У разі втрати товарів при здійсненні операцій, передбачених частиною другою статті 127 цього Кодексу, власник товарів зобов’язаний сплатити митні платежі, установлені законом на імпорт цих товарів. 7. Зазначені особи звільняються від обов’язку зі сплати митних платежів, установлених законом на імпорт товарів, якщо товари, що зберігаються на митному складі, втрачено внаслідок аварії, дії обставин непереборної сили, що підтверджено в установленому порядку, а також у разі природних втрат за нормальних умов зберігання. 8. Особи, які брали проби чи зразки товарів, несуть передбачену цим Кодексом та іншими законами України відповідальність за недодержання встановленого законодавством порядку взяття проб та зразків товарів.
  Стаття 429. Розпорядження товарами, які зберігаються на митному складі, в разі зупинення дії або анулювання дозволу на відкриття та експлуатацію митного складу 1. У разі зупинення дії або анулювання дозволу на відкриття та експлуатацію митного складу розміщення нових партій товарів на цьому складі не дозволяється. 2. Протягом 30 днів з дня анулювання дозволу на відкриття та експлуатацію митного складу товари, які зберігаються на цьому складі, повинні бути переміщені під митним контролем їх власником, уповноваженою ним особою або утримувачем митного складу на інший митний склад, на склад митного органу чи заявлені в інший митний режим. 3. Передбачену цим Кодексом адміністративну відповідальність за порушення встановленого частиною другою цієї статті строку розпорядження товарами, які зберігаються на митному складі, несуть власник зазначених товарів, уповноважена ним особа або утримувач складу.


Другое в разделе: КОДЕКСИ УКРАЇНИ
Сторінка: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72]

Мнение эксперта

Можно увидеть, что в области автомобильного законодательства, в это время происходит все больше и больше "ненастоящих" авто- аварий и дорожно-транспортных происшетствий, жертвами которых становятся автособственники, которые не имеют страхового полиса, "блатных" номерных знаков или полезных связей, которые могли бы обезапасить их от "наезда" опасных структур. В связи с этим советуем Вам обращаться профессионалу по ДТП.