Автолюбители, обратите внимание:

    Новость автоюриста:
    В Украине состоялась презентация двух новых электромобилей от гонконгской компании Bio Automotive: evA-2 и evA-5. Обе новинки уже прошли сертификацию для продаж на территории Украины, а первый автосалон Bio Automotive открыт в Киеве.


Инфометры:

    Пробки в Киеве Цены на бензин


Для того, щоб розгляд справи по ДТП пройшов без надмірних "проблемностей", сил і витрат дорогоцінного часу, тоді просто зателефонуйте нам і проблемою буде займатися спеціалізований юрист по ДТП!

     

Податковий кодекс України

   |хімічних | | | | | |меліорантів | | | | | |ґрунтів - | | | | | |вапняк | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |Сировина для | -"- | | | 7,5 | |бутового каменю | | | | | |каменю (всі види | | | | | |гірських порід, | | | | | |придатність яких | | | | | |визначається | | | | | |державними | | | | | |стандартами, у | | | | | |тому числі для | | | | | |щебеневої | | | | | |продукції) | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |Сировина піщано- | | | | | |гравійна: | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |сировина піщано- | -"- | | | 5 | |гравійна | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |сировина піщано- |куб. метрів| 1,37 | | | |глиниста для | | | | | |закладки | | | | | |вироблених | | | | | |просторів, | | | | | |будівництва | | | | | |дорожних | | | | | |насипів, дамб тощо| | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |Глинисті породи: | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |глина тугоплавка | тонн | | | 5 | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |каолін первинний | -"- | | | 5 | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |глина вогнетривка | -"- | | | 5 | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |каолін вторинний | -"- | | | 5 | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |сировина | -"- | | | 5 | |керамзитова | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |сировина цегельно-| -"- | | | 5 | |черепична | | | | | ------------------------------------------------------------------ { Пункт 263.9 статті 263 в редакції Законів N 3387-VI ( 3387-17 ) від 19.05.2011, N 4235-VI ( 4235-17 ) від 22.12.2011 } 263.10. Коригуючі коефіцієнти До ставок плати за користування надрами для видобування корисних копалин застосовуються коригуючі коефіцієнти, які визначаються залежно від виду корисної копалини (мінеральної сировини) та умов її видобування: ------------------------------------------------------------------ | Критерії застосування коефіцієнта |Величина коефіцієнта| |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування позабалансових запасів корисних| 0,5 | |копалин* | | |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування запасів (ресурсів) корисних | 0,5 | |копалин з техногенних родовищ | | |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування піщано-гравійної сировини в | 2 | |межах акваторії морів, водосховищ, у річках| | |та їх заплавах (крім видобування, | | |пов'язаного з плановими роботами з | | |очищення фарватерів річок) | | |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування вуглекислих мінеральних | 0,85 | |підземних вод (гідрокарбонатних) із | | |свердловин, що не обладнані стаціонарними | | |газовідділювачами | | |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування запасів з родовищ, які в | 0,01 | |порядку, визначеному законодавством, | | |визнані як дотаційні запаси | | |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування платником запасів корисних | 0,7 | |копалин ділянки надр, затверджених | | |державною експертизою на підставі звітів з | |


Другое в разделе: КОДЕКСИ УКРАЇНИ
Сторінка: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] [239] [240] [241] [242] [243] [244] [245] [246] [247] [248] [249] [250] [251] [252] [253] [254] [255] [256] [257] [258] [259] [260] [261] [262] [263] [264] [265] [266] [267] [268] [269] [270] [271] [272] [273] [274] [275] [276] [277] [278] [279] [280] [281] [282] [283] [284] [285] [286] [287] [288] [289] [290] [291] [292] [293] [294] [295] [296] [297] [298] [299] [300] [301] [302] [303] [304] [305] [306] [307] [308] [309] [310] [311] [312] [313] [314] [315] [316] [317] [318] [319] [320] [321] [322] [323] [324] [325] [326] [327] [328] [329] [330] [331] [332] [333] [334] [335] [336] [337] [338] [339] [340] [341] [342] [343] [344] [345] [346] [347] [348]

Мнение эксперта

Точно, в сфере автомобилизма, в это время попадает все больше и больше "ненастоящих" авто- аварий, жертвами которых становятся рядовые водители, которые не имеют навыков, "отличных" номерных знаков или определённых связей, которые могли бы обезапасить их от "наезда" опасных структур. Таким образом, рекомендую Вам обращаться специалисту по ДТП.