Автолюбители, обратите внимание:

    Новость автоюриста:
    ДАІ України з дня на день чекає масового повернення сканерів швидкості TruеCam (Візир), які водії прозвали «годувальниками інспекторів». Три місяці тому «Візири-2» прибрали з доріг після того, як прокуратура виявила, що прилади не сертифіковані, а отже, на основі їх свідчень не можна було виписувати штрафи, пише ТСН.


Инфометры:

    Пробки в Киеве Цены на бензин


Вам потрібно, що б розгляд справи по ДТП пройшов без надмірних витрат нервів, сил і витрат Вашого часу, - просто зателефонуйте нам і проблемою займеться професіонал-юрист по ДТП!

     

Податковий кодекс України

   | стандарту DECT | | | |----------------------------+---------------+-------------------| |7. Транкінговий |30-470 МГц | 1174,32 | | радіозв'язок | | | |----------------------------+---------------+-------------------| |8. Пошуковий радіозв'язок |30-960 МГц | 15147,95 | |----------------------------+---------------+-------------------| |9. Радіолокаційна та |30-3000 МГц | 38,22 | | радіонавігаційна |3-30 ГГц | | | радіослужби | | | |----------------------------+---------------+-------------------| |10. Радіозв'язок |30-3000 МГц | 25,09 | | супутникової рухомої та|3-30 ГГц | | | фіксованої радіослужб | | | |----------------------------+---------------+-------------------| |11. Стільниковий |300-2200 МГц | 9437,6 | | радіозв'язок | | | |----------------------------+---------------+-------------------| |12. Радіозв'язок у |2-7 ГГц | 16,73 | | багатоканальних |10-42,5 ГГц | 5,98 | | розподільчих системах | | | | для передавання та | | | | ретрансляції | | | | телевізійного | | | | зображення, | | | | передавання звуку, | | | | цифрової інформації | | | |----------------------------+---------------+-------------------| |13. Передавання звуку |30 кГц-30 МГц | | | залежно від | | | | потужності: | | | |----------------------------+---------------+-------------------| | до 1 кВт включно | | 453,96 | |----------------------------+---------------+-------------------| | від 1,1 до 10 кВт | | 682,14 | | включно | | | |----------------------------+---------------+-------------------| | від 10,1 до 100 кВт | | 965,27 | | включно | | | |----------------------------+---------------+-------------------| | від 101 до 500 кВт | | 1136,1 | | включно | | | |----------------------------+---------------+-------------------| | від 501 кВт і вище | | 1887,52 | |----------------------------+---------------+-------------------| |14. Передавання та |30-300 МГц | | | ретрансляція | | | | телевізійного | | | | зображення залежно | | | | від потужності: | | | |----------------------------+---------------+-------------------| | від 1 до 10 Вт | | 19,11 | | включно | | | |----------------------------+---------------+-------------------| | від 10,1 до 100 Вт | | 57,35 | | включно | | | |----------------------------+---------------+-------------------| | від 101 Вт до 1 кВт | | 94,37 | | включно | | | |----------------------------+---------------+-------------------| | від 1,1 до 5 кВт | | 151,72 | | включно | | | |----------------------------+---------------+-------------------| | від 5,1 до 20 кВт | | 284,33 | | включно | | | |----------------------------+---------------+-------------------| | від 20,1 кВт і вище | | 378,7 | |----------------------------+---------------+-------------------| |15. Передавання звуку |66-74 МГц | | | залежно від потужності:|87,5-108 МГц | | |----------------------------+---------------+-------------------| | до 100 Вт включно | | 142,16 | |----------------------------+---------------+-------------------| | від 101 Вт до 1 кВт | | 284,33 | | включно | | | |----------------------------+---------------+-------------------| | від 1,1 до 10 кВт | | 453,96 | | включно | | | |----------------------------+---------------+-------------------| | від 10,1 кВт і вище | | 568,64 | |----------------------------+---------------+-------------------|


Другое в разделе: КОДЕКСИ УКРАЇНИ
Сторінка: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] [239] [240] [241] [242] [243] [244] [245] [246] [247] [248] [249] [250] [251] [252] [253] [254] [255] [256] [257] [258] [259] [260] [261] [262] [263] [264] [265] [266] [267] [268] [269] [270] [271] [272] [273] [274] [275] [276] [277] [278] [279] [280] [281] [282] [283] [284] [285] [286] [287] [288] [289] [290] [291] [292] [293] [294] [295] [296] [297] [298] [299] [300] [301] [302] [303] [304] [305] [306] [307] [308] [309] [310] [311] [312] [313] [314] [315] [316] [317] [318] [319] [320] [321] [322] [323] [324] [325] [326] [327] [328] [329] [330] [331] [332] [333] [334] [335] [336] [337] [338] [339] [340] [341] [342] [343] [344] [345] [346] [347] [348]

Мнение эксперта

Точно, в сфере автострахования, в последнее время попадает все больше и больше "подставных" автомобильных аварий и дорожно-транспортных происшетствий, жертвами которых становятся рядовые водители, которые не имеют навыков, "крутых" номеров или нужных связей, которые могли бы защитить их от "наезда" криминальных лиц. Таким образом, настоятельно советую обратиться юристу.