Автолюбители, обратите внимание:

    Новость автоюриста:
    На видео изображен модифицированный F18 для радиоэлектронной борьбы, сообщает avtomaniya.com. Отметим также, что этот истребитель развивает максимальную скорость полета более 2000 км/ч на предельной высоте и около 1300км/ч на малой.


Инфометры:

    Пробки в Киеве Цены на бензин


Если Вы хотите, что б дорожно-транспортное приключение прошло без чрезмерной траты нервов, сил и потери Вашего времени, тогда всего-навсего наберите наш номер телефона и тяжбой будет заниматься юрист-профессионал по ДТП!

     

Податковий кодекс України

   | | "Brent (DTD)" у тонні (7,62) | |--------------------------------+-------------------------------| | 105-125 | не застосовується | |--------------------------------+-------------------------------| | більше 125 | (125 - "Brent (DTD)" (середня | | |ціна за декаду)/ співвідношення| | |середнього курсу євро до долара| | | США за офіційним курсом, | | | встановленим Національним | | | банком України за відповідну | | | декаду x кількість барелів | | | нафти "Brent (DTD)" | | | у тонні (7,62) | ------------------------------------------------------------------ ** До ставки у кожній наступній декаді додається коригуюча сума, яка не може бути більшою, ніж 50 відсотків такої ставки. Зазначена сума розраховується щодекади залежно від середньої ціни одного бареля нафти "Brent (DTD)", що склалася на біржі ICE за попередню декаду: ------------------------------------------------------------------ |Середня ціна одного бареля нафти| Значення коригуючої суми | | "Brent (DTD)", | | | доларів США за барель | | |--------------------------------+-------------------------------| | менше 105 | (105 - "Brent (DTD)" | | | (середня ціна за декаду)/ | | | співвідношення середнього | | | курсу євро до долара США | | | за офіційним курсом, | | | встановленим Національним | | | банком України за відповідну | | | декаду x кількість барелів | | | нафти "Brent (DTD)" | | | у тонні (7,62) x коефіцієнт | | | (0,25) | |--------------------------------+-------------------------------| | 105-125 | не застосовується | |--------------------------------+-------------------------------| | більше 125 | (125 - "Brent (DTD)" (середня | | |ціна за декаду)/ співвідношення| | |середнього курсу євро до долара| | | США за офіційним курсом, | | | встановленим Національним | | | банком України за відповідну | | | декаду x кількість барелів | | | нафти "Brent (DTD)" | | | у тонні (7,62) x коефіцієнт | | | (0,25) | ------------------------------------------------------------------ Інформацію про результати обчислення коригуючої суми та середньої ціни одного бареля нафти "Brent (DTD)", яка склалася на біржі ICE за попередню декаду, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики в нафтогазовому комплексі, розміщує щодекади не пізніше 13.00 першого робочого дня поточної декади на власному офіційному веб-сайті у спеціальному розділі та подає Міністерству фінансів України, центральному органу державної податкової служби і центральному органу виконавчої влади в галузі митної справи. { Підрозділ 5 розділу XX доповнено пунктом 5 згідно із Законом N 4677-VI ( 4677-17 ) від 15.05.2012 } Підрозділ 6. Особливості справляння земельного податку 1. Протягом дії ратифікованих Верховною Радою України міжнародних договорів (угод) України з питань космічної діяльності щодо створення космічної техніки (включаючи агрегати, системи та їх комплектуючі для космічних комплексів, космічних ракет-носіїв, космічних апаратів та наземних сегментів космічних систем), але не пізніше 1 січня 2015 року, резиденти - суб'єкти космічної діяльності, які отримали ліцензію на право її здійснення та беруть участь у реалізації таких договорів (угод), за земельні ділянки виробничого призначення згідно з переліком ( 1248-2010-п ), який затверджується Кабінетом Міністрів України, звільняються від сплати земельного податку. 2. До 1 січня 2016 року звільняються від сплати земельного податку суб'єкти літакобудування, що підпадають під дію норм статті 2 Закону України "Про розвиток літакобудівної промисловості" ( 2660-14 ), земельні ділянки яких безпосередньо використовуються для цілей виробництва кінцевої продукції, а саме: літальних апаратів, їх корпусів, двигунів, включаючи місця, призначені для їх зберігання (склади, ангари, місця для відстоювання), посадково-злітні смуги, а також місця, в яких розташовані пункти заправки (дозаправки) моторних літальних апаратів та контролю над польотами. 3. До 1 січня 2016 року звільняються від сплати земельного


Другое в разделе: КОДЕКСИ УКРАЇНИ
Сторінка: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] [239] [240] [241] [242] [243] [244] [245] [246] [247] [248] [249] [250] [251] [252] [253] [254] [255] [256] [257] [258] [259] [260] [261] [262] [263] [264] [265] [266] [267] [268] [269] [270] [271] [272] [273] [274] [275] [276] [277] [278] [279] [280] [281] [282] [283] [284] [285] [286] [287] [288] [289] [290] [291] [292] [293] [294] [295] [296] [297] [298] [299] [300] [301] [302] [303] [304] [305] [306] [307] [308] [309] [310] [311] [312] [313] [314] [315] [316] [317] [318] [319] [320] [321] [322] [323] [324] [325] [326] [327] [328] [329] [330] [331] [332] [333] [334] [335] [336] [337] [338] [339] [340] [341] [342] [343] [344] [345] [346] [347] [348]

Мнение эксперта

Сейчас в области автомобильного права, в наше время попадает все больше и больше "ненастоящих" аварий и ДТП, жертвами которых становятся не виновные автособственники, которые не имеют достаточно, средств, "блатных" номерных знаков или определённых связей, которые могли бы защитить их от "наезда" криминальных лиц. В связи с этим настоятельно рекомендую обратиться к юристу.