Автолюбители, обратите внимание:

    Новость автоюриста:
    Специалисты префектуры ЦАО, Москомархитектуры и транспортного комплекса столицы рассмотрели во вторник вопрос создания выделенные полос для общественного транспорта в центре города. Как сообщили "Интерфаксу" в пресс-службе префектуры ЦАО, принято решение до июля 2012 года крайние правые полосы выделить для движения автобусов и троллейбусов на Садовом кольце, улицах Тверской, 1-й Тверской-Ямской и Большой Якиманке.


Инфометры:

    Пробки в Киеве Цены на бензин


Необходимо, что б дорожно-транспортное происшедствие прошло без чрезмерной траты нервов, сил и потери Вашего времени, тогда просто обратитесь за телефоном и любым делом займётся профессионал!

     

Земельний кодекс України

   е) координація діяльності місцевих органів земельних ресурсів; є) здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства; ж) обмеження, тимчасова заборона (зупинення) використання земель громадянами і юридичними особами у разі порушення ними вимог земельного законодавства; з) підготовка висновків щодо вилучення (викупу) та надання земельних ділянок відповідно до цього Кодексу; и) встановлення та зміна меж районів у містах з районним поділом; і) інформування населення щодо вилучення (викупу), надання земельних ділянок; ї) внесення пропозицій до районної ради щодо встановлення і зміни меж сіл, селищ, міст; й) вирішення земельних спорів; к) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.

Глава 3 Повноваження органів виконавчої влади в галузі земельних відносин

  Стаття 13. Повноваження Кабінету Міністрів України в галузі земельних відносин До повноважень Кабінету Міністрів України в галузі земельних відносин належить: а) розпорядження землями державної власності в межах, визначених цим Кодексом; б) реалізація державної політики у галузі використання та охорони земель; в) викуп земельних ділянок для суспільних потреб у порядку, визначеному законом; { Пункт "в" частини першої статті 13 із змінами, внесеними згідно із Законом N 1559-VI ( 1559-17 ) від 17.11.2009 } г) координація проведення земельної реформи; ґ) розроблення і забезпечення виконання загальнодержавних програм використання та охорони земель; д) організація ведення державного земельного кадастру, державного контролю за використанням і охороною земель та здійснення землеустрою; е) встановлення порядку проведення моніторингу земель; є) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.
  Стаття 14. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань екології та природних ресурсів у галузі земельних відносин До повноважень центрального органу виконавчої влади з питань екології та природних ресурсів у галузі земельних відносин належить: а) участь у розробленні та реалізації загальнодержавних і регіональних програм використання та охорони земель; б) організація моніторингу земель; в) участь у розробці нормативних документів у галузі охорони земель та відтворення родючості ґрунтів; г) здійснення державної екологічної експертизи землекористування; ґ) внесення пропозицій щодо формування державної політики в галузі охорони та раціонального використання земель; д) здійснення міжнародного співробітництва з питань охорони земель; е) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.
  Стаття 15. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин До повноважень центрального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин належить: а) внесення пропозицій про формування державної політики у галузі земельних відносин і забезпечення її реалізації; б) координація робіт з проведення земельної реформи; в) участь у розробленні та реалізації загальнодержавних, регіональних програм використання та охорони земель; г) ведення державного земельного кадастру, в тому числі державної реєстрації земельних ділянок; ґ) здійснення землеустрою і державного контролю за його проведенням, моніторингу земель відповідно до закону; { Пункт "ґ" частини першої статті 15 в редакції Закону N 4444-VI ( 4444-17 ) від 23.02.2012 } д) здійснення державної експертизи програм і проектів з питань землеустрою, державного земельного кадастру, охорони земель, реформування земельних відносин, а також техніко-економічних обґрунтувань цих програм і проектів; е) розроблення економічного і правового механізму регулювання земельних відносин; є) участь у розробленні та здійсненні заходів щодо розвитку ринку земель; ж) здійснення міжнародного співробітництва в галузі земельних відносин; з) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону; { Підпункт "и" статті 15 виключено на підставі Закону N 309-VI ( 309-17 ) від 03.06.2008 }
  Стаття 16. Повноваження Ради міністрів Автономної Республіки Крим у галузі земельних відносин До повноважень Ради міністрів Автономної Республіки Крим у галузі земельних відносин належить: а) розпорядження землями державної власності в межах, визначених цим Кодексом; б) участь у розробленні та забезпеченні виконання загальнодержавних і республіканських програм з питань використання та охорони земель; в) координація здійснення землеустрою і державного контролю за використанням та охороною земель; г) підготовка висновків щодо надання або вилучення (викупу)


Другое в разделе: КОДЕКСИ УКРАЇНИ
Сторінка: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53]

Мнение эксперта

К огарчению, в области автомобильного права, в наше время попадает все больше и больше "подставных" аварий, жертвами которых становятся не виновные автолюбители, которые не имеют страхового полиса, "отличных" номерных знаков , а также полезных связей, которые могли бы защитить их от "наезда" опасных лиц. Таким образом, настоятельно советуем обращаться юристу по ДТП.