Автолюбители, обратите внимание:

    Новость автоюриста:
    Как отмечают в Ниссан Мотор Украина, этот хэтчбек станет основным игроком для компании Nissan в компакт-классе, где уже представлены такие модели как городская Nissan Micra и кроссовер Nissan Juke. Мировая премьера концепт-кара, названного Invitation, состоится на международном автосалоне в Женеве, который пройдет с 8 по 18 марта 2012 года.


Инфометры:

    Пробки в Киеве Цены на бензин


Вам потрібно, що б авто ДТП пройшов без непотрібних бюрократизація процесів, сил і витрат Вашого часу, тоді зателефонуйте нам і питанням займеться професіонал!

     

Земельний кодекс України

  

Розділ I ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА

Глава 1 Основні положення

  Стаття 1. Земля - основне національне багатство 1. Земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. 2. Право власності на землю гарантується. 3. Використання власності на землю не може завдавати шкоди правам і свободам громадян, інтересам суспільства, погіршувати екологічну ситуацію і природні якості землі.
  Стаття 2. Земельні відносини 1. Земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею. 2. Суб'єктами земельних відносин є громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади. 3. Об'єктами земельних відносин є землі в межах території України, земельні ділянки та права на них, у тому числі на земельні частки (паї).
  Стаття 3. Регулювання земельних відносин 1. Земельні відносини регулюються Конституцією України ( 254к/96-ВР ), цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами. 2. Земельні відносини, що виникають при використанні надр, лісів, вод, а також рослинного і тваринного світу, атмосферного повітря, регулюються цим Кодексом, нормативно-правовими актами про надра, ліси, води, рослинний і тваринний світ, атмосферне повітря, якщо вони не суперечать цьому Кодексу.
  Стаття 4. Земельне законодавство та його завдання 1. Земельне законодавство включає цей Кодекс, інші нормативно-правові акти у галузі земельних відносин. 2. Завданням земельного законодавства є регулювання земельних відносин з метою забезпечення права на землю громадян, юридичних осіб, територіальних громад та держави, раціонального використання та охорони земель.
  Стаття 5. Принципи земельного законодавства Земельне законодавство базується на таких принципах: а) поєднання особливостей використання землі як територіального базису, природного ресурсу і основного засобу виробництва; б) забезпечення рівності права власності на землю громадян, юридичних осіб, територіальних громад та держави; в) невтручання держави в здійснення громадянами, юридичними особами та територіальними громадами своїх прав щодо володіння, користування і розпорядження землею, крім випадків, передбачених законом; г) забезпечення раціонального використання та охорони земель; ґ) забезпечення гарантій прав на землю; д) пріоритету вимог екологічної безпеки.
Глава 2 Повноваження Верховної Ради України, Верховної Ради Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування в галузі земельних відносин

  Стаття 6. Повноваження Верховної Ради України в галузі земельних відносин До повноважень Верховної Ради України в галузі земельних відносин належить: а) прийняття законів у галузі регулювання земельних відносин; б) визначення засад державної політики в галузі використання та охорони земель; в) затвердження загальнодержавних програм щодо використання та охорони земель; г) встановлення і зміна меж районів і міст; ґ) погодження питань, пов'язаних з вилученням (викупом) особливо цінних земель; д) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до Конституції України ( 254к/96-ВР ).
  Стаття 7. Повноваження Верховної Ради Автономної Республіки Крим у галузі земельних відносин До повноважень Верховної Ради Автономної Республіки Крим у галузі земельних відносин на території республіки належить: а) розпорядження землями, що знаходяться у спільній власності територіальних громад; б) забезпечення реалізації державної політики в галузі використання та охорони земель; в) погодження загальнодержавних програм використання та охорони земель, участь у їх реалізації в межах території Автономної Республіки Крим; г) затвердження та участь у реалізації республіканських програм використання земель, підвищення родючості ґрунтів, охорони земель; { Пункт "ґ" статті 7 виключено на підставі Закону N 509-VI ( 509-17 ) від 16.09.2008 } д) координація діяльності районних і міських (міст республіканського значення) рад у галузі земельних відносин; е) координація діяльності місцевих органів земельних ресурсів; є) координація здійснення контролю за використанням та охороною земель; ж) внесення до Верховної Ради України пропозицій щодо встановлення та зміни меж районів, міст; з) встановлення і зміна меж сіл, селищ; и) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.
  Стаття 8. Повноваження обласних рад у галузі земельних відносин До повноважень обласних рад у галузі земельних відносин на території області належить: а) розпорядження землями, що знаходяться у спільній власності територіальних громад;


Другое в разделе: КОДЕКСИ УКРАЇНИ
Сторінка: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53]

Мнение эксперта

Точно, в сфере автомобильного законодательства, в это время происходит все больше "липовых"автомобильных аварий и дорожно-транспортных происшетствий, жертвами которых становятся автолюбители, которые не имеют страхового полиса, "блатных" номерных знаков и определённых связей, которые могли бы обезапасить их от "наезда" незаконных структур. В связи с этим советуем звонить специалисту по ДТП.