Автолюбители, обратите внимание:

    Новость автоюриста:
    Напомним, по данным Госстата, производство легковых автомобилей в Украине в январе-июне 2014 года увеличилось на 30,9% по сравнению с аналогичным периодом 2013 года - до 22,6 тыс. единиц.


Инфометры:

    Пробки в Киеве Цены на бензин


Вы желаете, чтобы дорожное происшедствие прошло без чрезмерной бюрократизации, сил и потери Вашего времени, тогда просто наберите наш номер телефона и Вашей проблемой будет заниматься защитник-юрист по ДТП!

     

Податковий кодекс України

   | | "Brent (DTD)" у тонні (7,62) | |--------------------------------+-------------------------------| | 105-125 | не застосовується | |--------------------------------+-------------------------------| | більше 125 | (125 - "Brent (DTD)" (середня | | |ціна за декаду)/ співвідношення| | |середнього курсу євро до долара| | | США за офіційним курсом, | | | встановленим Національним | | | банком України за відповідну | | | декаду x кількість барелів | | | нафти "Brent (DTD)" | | | у тонні (7,62) | ------------------------------------------------------------------ ** До ставки у кожній наступній декаді додається коригуюча сума, яка не може бути більшою, ніж 50 відсотків такої ставки. Зазначена сума розраховується щодекади залежно від середньої ціни одного бареля нафти "Brent (DTD)", що склалася на біржі ICE за попередню декаду: ------------------------------------------------------------------ |Середня ціна одного бареля нафти| Значення коригуючої суми | | "Brent (DTD)", | | | доларів США за барель | | |--------------------------------+-------------------------------| | менше 105 | (105 - "Brent (DTD)" | | | (середня ціна за декаду)/ | | | співвідношення середнього | | | курсу євро до долара США | | | за офіційним курсом, | | | встановленим Національним | | | банком України за відповідну | | | декаду x кількість барелів | | | нафти "Brent (DTD)" | | | у тонні (7,62) x коефіцієнт | | | (0,25) | |--------------------------------+-------------------------------| | 105-125 | не застосовується | |--------------------------------+-------------------------------| | більше 125 | (125 - "Brent (DTD)" (середня | | |ціна за декаду)/ співвідношення| | |середнього курсу євро до долара| | | США за офіційним курсом, | | | встановленим Національним | | | банком України за відповідну | | | декаду x кількість барелів | | | нафти "Brent (DTD)" | | | у тонні (7,62) x коефіцієнт | | | (0,25) | ------------------------------------------------------------------ Інформацію про результати обчислення коригуючої суми та середньої ціни одного бареля нафти "Brent (DTD)", яка склалася на біржі ICE за попередню декаду, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики в нафтогазовому комплексі, розміщує щодекади не пізніше 13.00 першого робочого дня поточної декади на власному офіційному веб-сайті у спеціальному розділі та подає Міністерству фінансів України, центральному органу державної податкової служби і центральному органу виконавчої влади в галузі митної справи. { Підрозділ 5 розділу XX доповнено пунктом 5 згідно із Законом N 4677-VI ( 4677-17 ) від 15.05.2012 } Підрозділ 6. Особливості справляння земельного податку 1. Протягом дії ратифікованих Верховною Радою України міжнародних договорів (угод) України з питань космічної діяльності щодо створення космічної техніки (включаючи агрегати, системи та їх комплектуючі для космічних комплексів, космічних ракет-носіїв, космічних апаратів та наземних сегментів космічних систем), але не пізніше 1 січня 2015 року, резиденти - суб'єкти космічної діяльності, які отримали ліцензію на право її здійснення та беруть участь у реалізації таких договорів (угод), за земельні ділянки виробничого призначення згідно з переліком ( 1248-2010-п ), який затверджується Кабінетом Міністрів України, звільняються від сплати земельного податку. 2. До 1 січня 2016 року звільняються від сплати земельного податку суб'єкти літакобудування, що підпадають під дію норм статті 2 Закону України "Про розвиток літакобудівної промисловості" ( 2660-14 ), земельні ділянки яких безпосередньо використовуються для цілей виробництва кінцевої продукції, а саме: літальних апаратів, їх корпусів, двигунів, включаючи місця, призначені для їх зберігання (склади, ангари, місця для відстоювання), посадково-злітні смуги, а також місця, в яких розташовані пункти заправки (дозаправки) моторних літальних апаратів та контролю над польотами. 3. До 1 січня 2016 року звільняються від сплати земельного


Другое в разделе: КОДЕКСИ УКРАЇНИ
Сторінка: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] [239] [240] [241] [242] [243] [244] [245] [246] [247] [248] [249] [250] [251] [252] [253] [254] [255] [256] [257] [258] [259] [260] [261] [262] [263] [264] [265] [266] [267] [268] [269] [270] [271] [272] [273] [274] [275] [276] [277] [278] [279] [280] [281] [282] [283] [284] [285] [286] [287] [288] [289] [290] [291] [292] [293] [294] [295] [296] [297] [298] [299] [300] [301] [302] [303] [304] [305] [306] [307] [308] [309] [310] [311] [312] [313] [314] [315] [316] [317] [318] [319] [320] [321] [322] [323] [324] [325] [326] [327] [328] [329] [330] [331] [332] [333] [334] [335] [336] [337] [338] [339] [340] [341] [342] [343] [344] [345] [346] [347] [348]

Мнение эксперта

Сейчас в сфере автомобильного законодательства, в это время попадает все больше и больше "липовых"автомобильных аварий и дорожно-транспортных происшетствий, жертвами которых становятся не виновные автособственники, которые не имеют навыков, "крутых" номерных знаков , а также определённых связей, которые могли бы защитить их от "наезда" незаконных лиц. Поэтому настоятельно советуем Вам звонить юристу.