Автолюбители, обратите внимание:

    Новость автоюриста:
    Ssang Yong X100 – новый внедорожник корейского автомобильного производителя пойдет в серийное производство уже в следующем году. Такие планы ланы были озвучены производителем Ssang Yong накануне, 20 июня, на своем официальном сайте.


Инфометры:

    Пробки в Киеве Цены на бензин


Для того, чтобы дорожно-транспортное приключение прошло без чрезмерной нервозности, сил и затрат дрогоценного времени, тогда всего-навсего звоните нам и Вашим делом займётся юрист по дорожно-транспортным приключениям!

     

Податковий кодекс України

   |хімічних | | | | | |меліорантів | | | | | |ґрунтів - | | | | | |вапняк | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |Сировина для | -"- | | | 7,5 | |бутового каменю | | | | | |каменю (всі види | | | | | |гірських порід, | | | | | |придатність яких | | | | | |визначається | | | | | |державними | | | | | |стандартами, у | | | | | |тому числі для | | | | | |щебеневої | | | | | |продукції) | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |Сировина піщано- | | | | | |гравійна: | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |сировина піщано- | -"- | | | 5 | |гравійна | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |сировина піщано- |куб. метрів| 1,37 | | | |глиниста для | | | | | |закладки | | | | | |вироблених | | | | | |просторів, | | | | | |будівництва | | | | | |дорожних | | | | | |насипів, дамб тощо| | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |Глинисті породи: | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |глина тугоплавка | тонн | | | 5 | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |каолін первинний | -"- | | | 5 | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |глина вогнетривка | -"- | | | 5 | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |каолін вторинний | -"- | | | 5 | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |сировина | -"- | | | 5 | |керамзитова | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |сировина цегельно-| -"- | | | 5 | |черепична | | | | | ------------------------------------------------------------------ { Пункт 263.9 статті 263 в редакції Законів N 3387-VI ( 3387-17 ) від 19.05.2011, N 4235-VI ( 4235-17 ) від 22.12.2011 } 263.10. Коригуючі коефіцієнти До ставок плати за користування надрами для видобування корисних копалин застосовуються коригуючі коефіцієнти, які визначаються залежно від виду корисної копалини (мінеральної сировини) та умов її видобування: ------------------------------------------------------------------ | Критерії застосування коефіцієнта |Величина коефіцієнта| |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування позабалансових запасів корисних| 0,5 | |копалин* | | |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування запасів (ресурсів) корисних | 0,5 | |копалин з техногенних родовищ | | |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування піщано-гравійної сировини в | 2 | |межах акваторії морів, водосховищ, у річках| | |та їх заплавах (крім видобування, | | |пов'язаного з плановими роботами з | | |очищення фарватерів річок) | | |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування вуглекислих мінеральних | 0,85 | |підземних вод (гідрокарбонатних) із | | |свердловин, що не обладнані стаціонарними | | |газовідділювачами | | |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування запасів з родовищ, які в | 0,01 | |порядку, визначеному законодавством, | | |визнані як дотаційні запаси | | |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування платником запасів корисних | 0,7 | |копалин ділянки надр, затверджених | | |державною експертизою на підставі звітів з | |


Другое в разделе: КОДЕКСИ УКРАЇНИ
Сторінка: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] [239] [240] [241] [242] [243] [244] [245] [246] [247] [248] [249] [250] [251] [252] [253] [254] [255] [256] [257] [258] [259] [260] [261] [262] [263] [264] [265] [266] [267] [268] [269] [270] [271] [272] [273] [274] [275] [276] [277] [278] [279] [280] [281] [282] [283] [284] [285] [286] [287] [288] [289] [290] [291] [292] [293] [294] [295] [296] [297] [298] [299] [300] [301] [302] [303] [304] [305] [306] [307] [308] [309] [310] [311] [312] [313] [314] [315] [316] [317] [318] [319] [320] [321] [322] [323] [324] [325] [326] [327] [328] [329] [330] [331] [332] [333] [334] [335] [336] [337] [338] [339] [340] [341] [342] [343] [344] [345] [346] [347] [348]

Мнение эксперта

Точно, в сфере автострахования, в последнее время попадает все больше и больше "подставных" автомобильных аварий и дорожно-транспортных происшетствий, жертвами которых становятся рядовые водители, которые не имеют навыков, "крутых" номеров или нужных связей, которые могли бы защитить их от "наезда" криминальных лиц. Таким образом, настоятельно советую обратиться юристу.