Автолюбители, обратите внимание:

    Новость автоюриста:
    В Сеть просочилось второе изображение компактного кроссовера Nissan Terrano. На этот раз можно разглядеть заднюю часть автомобиля. Японская новинка будет всего на тысячу долларов дороже Renault Duster, на базе которого она построена. Продавать Terrano будут всего на нескольких рынках.


Инфометры:

    Пробки в Киеве Цены на бензин


Необходимо, что б административное дело прошло без излишней "проблемности", сил и потери дрогоценного времени, - просто позвоните нам и любым делом займётся высококвалифицированный юрист!

     

Податковий кодекс України

   |хімічних | | | | | |меліорантів | | | | | |ґрунтів - | | | | | |вапняк | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |Сировина для | -"- | | | 7,5 | |бутового каменю | | | | | |каменю (всі види | | | | | |гірських порід, | | | | | |придатність яких | | | | | |визначається | | | | | |державними | | | | | |стандартами, у | | | | | |тому числі для | | | | | |щебеневої | | | | | |продукції) | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |Сировина піщано- | | | | | |гравійна: | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |сировина піщано- | -"- | | | 5 | |гравійна | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |сировина піщано- |куб. метрів| 1,37 | | | |глиниста для | | | | | |закладки | | | | | |вироблених | | | | | |просторів, | | | | | |будівництва | | | | | |дорожних | | | | | |насипів, дамб тощо| | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |Глинисті породи: | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |глина тугоплавка | тонн | | | 5 | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |каолін первинний | -"- | | | 5 | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |глина вогнетривка | -"- | | | 5 | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |каолін вторинний | -"- | | | 5 | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |сировина | -"- | | | 5 | |керамзитова | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |сировина цегельно-| -"- | | | 5 | |черепична | | | | | ------------------------------------------------------------------ { Пункт 263.9 статті 263 в редакції Законів N 3387-VI ( 3387-17 ) від 19.05.2011, N 4235-VI ( 4235-17 ) від 22.12.2011 } 263.10. Коригуючі коефіцієнти До ставок плати за користування надрами для видобування корисних копалин застосовуються коригуючі коефіцієнти, які визначаються залежно від виду корисної копалини (мінеральної сировини) та умов її видобування: ------------------------------------------------------------------ | Критерії застосування коефіцієнта |Величина коефіцієнта| |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування позабалансових запасів корисних| 0,5 | |копалин* | | |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування запасів (ресурсів) корисних | 0,5 | |копалин з техногенних родовищ | | |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування піщано-гравійної сировини в | 2 | |межах акваторії морів, водосховищ, у річках| | |та їх заплавах (крім видобування, | | |пов'язаного з плановими роботами з | | |очищення фарватерів річок) | | |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування вуглекислих мінеральних | 0,85 | |підземних вод (гідрокарбонатних) із | | |свердловин, що не обладнані стаціонарними | | |газовідділювачами | | |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування запасів з родовищ, які в | 0,01 | |порядку, визначеному законодавством, | | |визнані як дотаційні запаси | | |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування платником запасів корисних | 0,7 | |копалин ділянки надр, затверджених | | |державною експертизою на підставі звітів з | |


Другое в разделе: КОДЕКСИ УКРАЇНИ
Сторінка: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] [239] [240] [241] [242] [243] [244] [245] [246] [247] [248] [249] [250] [251] [252] [253] [254] [255] [256] [257] [258] [259] [260] [261] [262] [263] [264] [265] [266] [267] [268] [269] [270] [271] [272] [273] [274] [275] [276] [277] [278] [279] [280] [281] [282] [283] [284] [285] [286] [287] [288] [289] [290] [291] [292] [293] [294] [295] [296] [297] [298] [299] [300] [301] [302] [303] [304] [305] [306] [307] [308] [309] [310] [311] [312] [313] [314] [315] [316] [317] [318] [319] [320] [321] [322] [323] [324] [325] [326] [327] [328] [329] [330] [331] [332] [333] [334] [335] [336] [337] [338] [339] [340] [341] [342] [343] [344] [345] [346] [347] [348]

Мнение эксперта

К сожелению, в сфере автомобильного законодательства, в наше время попадает все больше и больше "подставных" авто- аварий и дорожно-транспортных происшетствий, жертвами которых становятся не виновные водители, которые не имеют страхового полиса, "крутых" номеров , а также нужных связей, которые могли бы защитить их от "наезда" криминальных лиц. В связи с этим настоятельно советую обратиться профессионалу по ДТП.