Автолюбители, обратите внимание:

    Новость автоюриста:
    Польские изобретатели создали трехколесное авто, которому капли бензина хватит на 100 км. Причудливое транспортное средство под названием Kropelka на литре бензина может проехать более 600 км. Но дело не только в надекономном двигателе и великолепной аэродинамике - большую роль играет масса авто.


Инфометры:

    Пробки в Киеве Цены на бензин


Необхідно, що б авто ДТП пройшов без непотрібних "проблемностей", сил і втрат дорогоцінного часу, тоді усього-на-всього звертайтеся і проблемою займеться добрий адвокат по ДТП!

     

Податковий кодекс України

   |хімічних | | | | | |меліорантів | | | | | |ґрунтів - | | | | | |вапняк | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |Сировина для | -"- | | | 7,5 | |бутового каменю | | | | | |каменю (всі види | | | | | |гірських порід, | | | | | |придатність яких | | | | | |визначається | | | | | |державними | | | | | |стандартами, у | | | | | |тому числі для | | | | | |щебеневої | | | | | |продукції) | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |Сировина піщано- | | | | | |гравійна: | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |сировина піщано- | -"- | | | 5 | |гравійна | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |сировина піщано- |куб. метрів| 1,37 | | | |глиниста для | | | | | |закладки | | | | | |вироблених | | | | | |просторів, | | | | | |будівництва | | | | | |дорожних | | | | | |насипів, дамб тощо| | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |Глинисті породи: | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |глина тугоплавка | тонн | | | 5 | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |каолін первинний | -"- | | | 5 | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |глина вогнетривка | -"- | | | 5 | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |каолін вторинний | -"- | | | 5 | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |сировина | -"- | | | 5 | |керамзитова | | | | | |------------------+-----------+-----------+----------+----------| |сировина цегельно-| -"- | | | 5 | |черепична | | | | | ------------------------------------------------------------------ { Пункт 263.9 статті 263 в редакції Законів N 3387-VI ( 3387-17 ) від 19.05.2011, N 4235-VI ( 4235-17 ) від 22.12.2011 } 263.10. Коригуючі коефіцієнти До ставок плати за користування надрами для видобування корисних копалин застосовуються коригуючі коефіцієнти, які визначаються залежно від виду корисної копалини (мінеральної сировини) та умов її видобування: ------------------------------------------------------------------ | Критерії застосування коефіцієнта |Величина коефіцієнта| |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування позабалансових запасів корисних| 0,5 | |копалин* | | |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування запасів (ресурсів) корисних | 0,5 | |копалин з техногенних родовищ | | |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування піщано-гравійної сировини в | 2 | |межах акваторії морів, водосховищ, у річках| | |та їх заплавах (крім видобування, | | |пов'язаного з плановими роботами з | | |очищення фарватерів річок) | | |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування вуглекислих мінеральних | 0,85 | |підземних вод (гідрокарбонатних) із | | |свердловин, що не обладнані стаціонарними | | |газовідділювачами | | |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування запасів з родовищ, які в | 0,01 | |порядку, визначеному законодавством, | | |визнані як дотаційні запаси | | |-------------------------------------------+--------------------| |Видобування платником запасів корисних | 0,7 | |копалин ділянки надр, затверджених | | |державною експертизою на підставі звітів з | |


Другое в разделе: КОДЕКСИ УКРАЇНИ
Сторінка: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] [239] [240] [241] [242] [243] [244] [245] [246] [247] [248] [249] [250] [251] [252] [253] [254] [255] [256] [257] [258] [259] [260] [261] [262] [263] [264] [265] [266] [267] [268] [269] [270] [271] [272] [273] [274] [275] [276] [277] [278] [279] [280] [281] [282] [283] [284] [285] [286] [287] [288] [289] [290] [291] [292] [293] [294] [295] [296] [297] [298] [299] [300] [301] [302] [303] [304] [305] [306] [307] [308] [309] [310] [311] [312] [313] [314] [315] [316] [317] [318] [319] [320] [321] [322] [323] [324] [325] [326] [327] [328] [329] [330] [331] [332] [333] [334] [335] [336] [337] [338] [339] [340] [341] [342] [343] [344] [345] [346] [347] [348]

Мнение эксперта

Можно увидеть, что в области автомобильного законодательства, в это время происходит все больше "подставных" аварий и дорожно-транспортных происшетствий, жертвами которых становятся водители, которые не имеют навыков, "отличных" номеров или определённых связей, которые могли бы защитить их от "наезда" опасных лиц. Таким образом, рекомендуем обратиться профессионалу по ДТП.