Автолюбители, обратите внимание:

    Новость автоюриста:
    От стандартной версии автомобиль отличают 18-дюймовые легкосплавные диски, аэродинамический обвес, новая решетка радиатора и значки GT. Кроме того, на автосалоне будет представлена новая модель Kia Carens и усовершенствованная модель Kia Optima Hybrid. Более подробную информацию см. здесь.


Инфометры:

    Пробки в Киеве Цены на бензин


Если Вы хотите, чтобы авто ДТП прошло без чрезмерной тяготки, сил и затрат Вашего времени, - просто наберите наш номер телефона и делом займётся юрист-профессионал по ДТП!

     

Кодекс України про адміністративні правопорушення України

   {
  Стаття 18 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2342-III ( 2342-14 ) від 05.04.2001 }

  Стаття 19. Необхідна оборона Не є адміністративним правопорушенням дія, яка хоч і передбачена цим Кодексом або іншими законами, що встановлюють відповідальність за адміністративні правопорушення, але вчинена в стані необхідної оборони, тобто при захисті державного або громадського порядку, власності, прав і свобод громадян, установленого порядку управління від протиправного посягання шляхом заподіяння посягаючому шкоди, якщо при цьому не було допущено перевищення меж необхідної оборони. Перевищенням меж необхідної оборони визнається явна невідповідність захисту характерові і суспільній шкідливості посягання. {
  Стаття 19 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2342-III ( 2342-14 ) від 05.04.2001 }

  Стаття 20. Неосудність Не підлягає адміністративній відповідальності особа, яка під час вчинення протиправної дії чи бездіяльності була в стані неосудності, тобто не могла усвідомлювати свої дії або керувати ними внаслідок хронічної душевної хвороби, тимчасового розладу душевної діяльності, слабоумства чи іншого хворобливого стану.
  Стаття 21. Передача матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації або трудового колективу Особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, звільняється від адміністративної відповідальності з передачею матеріалів на розгляд громадської організації або трудового колективу, якщо з урахуванням характеру вчиненого правопорушення і особи правопорушника до нього доцільно застосувати захід громадського впливу. { Частину другу статті 21 виключено на підставі Закону N 2342-III ( 2342-14 ) від 05.04.2001 } Про заходи громадського впливу, застосовані до осіб, які вчинили правопорушення, передбачені статтею 51, частиною першою статті 129, частинами першою і другою статті 130, статтями 156, 173, 176, 177, 178-180 цього Кодексу, власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган, або громадська організація повинні не пізніш як у десятиденний строк з дня одержання матеріалів повідомити орган (посадову особу), який надіслав матеріали. {
  Стаття 21 із змінами, внесеними згідно з Указами N 316-11 від 29.05.85, N 1117-11 від 16.10.85, N 2444-11 від 27.06.86, N 4134-11 від 12.06.87, N 4135-11 від 12.06.87, N 7542-11 від 19.05.89; Законами N 3890-12 від 28.01.94, N 244/94-ВР від 15.11.94, N 2342-III ( 2342-14 ) від 05.04.2001 }

  Стаття 22. Можливість звільнення від адміністративної відповідальності при малозначності правопорушення При малозначності вчиненого адміністративного правопорушення орган (посадова особа), уповноважений вирішувати справу, може звільнити порушника від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням.

Глава 3 АДМІНІСТРАТИВНЕ СТЯГНЕННЯ

  Стаття 23. Мета адміністративного стягнення Адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами. {
  Стаття 23 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2342-III ( 2342-14 ) від 05.04.2001 }

  Стаття 24. Види адміністративних стягнень За вчинення адміністративних правопорушень можуть застосовуватись такі адміністративні стягнення: 1) попередження; 2) штраф; 3) оплатне вилучення предмета, який став знаряддям вчинення або безпосереднім об'єктом адміністративного правопорушення; 4) конфіскація: предмета, який став знаряддям вчинення або безпосереднім об'єктом адміністративного правопорушення; грошей, одержаних внаслідок вчинення адміністративного правопорушення; 5) позбавлення спеціального права, наданого даному громадянинові (права керування транспортними засобами, права полювання); 5-1) громадські роботи; 6) виправні роботи; 7) адміністративний арешт. Законами України може бути встановлено й інші, крім зазначених у цій статті, види адміністративних стягнень. Законами України може бути передбачено адміністративне видворення за межі України іноземців і осіб без громадянства за вчинення адміністративних правопорушень, які грубо порушують правопорядок. {
  Стаття 24 із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 6347-11 від 03.08.88, Законами N 1255-12 від 25.06.91, N 2247-III ( 2247-14 ) від 18.01.2001, N 2342-III ( 2342-14 ) від 05.04.2001, N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

  Стаття 24-1. Заходи впливу, що застосовуються до неповнолітніх За вчинення адміністративних правопорушень до неповнолітніх у віці від шістнадцяти до вісімнадцяти років можуть бути застосовані такі заходи впливу: 1) зобов'язання публічно або в іншій формі попросити вибачення у потерпілого; 2) попередження; 3) догана або сувора догана;


Другое в разделе: КОДЕКСИ УКРАЇНИ
Сторінка: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129]

Мнение эксперта

Да, в сфере автомобильного законодательства, в наше время попадает все больше и больше "липовых" аварий и дорожно-транспортных происшетствий, жертвами которых становятся рядовые автособственники, которые не имеют страхового полиса, "отличных" номерных знаков , а также нужных связей, которые могли бы защитить их от "наезда" опасных структур. В связи с этим настоятельно советуем звонить за помощью адвокату по ДТП.